Wednesday, August 19, 2009

شیخ رشید ایجنسیوں کے آدمی ہیں،88ء میں نوازشریف نے میری سفارش پر ٹکٹ دیا،بریگیڈیئر (ر) امتیاز

شیخ رشید ایجنسیوں کے آدمی ہیں،88ء میں نوازشریف نے میری سفارش پر ٹکٹ دیا،بریگیڈیئر (ر) امتیاز
بدھ اگست 19, 2009

اسلام آباد(خصوصی رپورٹ)انٹیلی جنس بیورو کے سابق سربراہ بریگیڈیئر (ر) امتیاز نے انکشاف کیا ہے کہ شیخ رشید ایجنسیوں کےآدمی ہیں،ایک انٹرویو میں ان کا کہنا تھا کہ شیخ رشید مجھے آئی ایس آئی میں ورثے میں ملے۔ میرے پیش رو بریگیڈیئر ارشاد ترمذی نے ریٹائرمنٹ کے وقت ان سے ملوایا اور یہ تعارف کرایا کہ شیخ رشید ہمارے لیے نہایت مفید آدمی ہیں۔ ہم نے ان سے بطور ایجنٹ کام لیا۔ ضیاء الحق کو جنرل اختر عبدالرحمن کے ذریعے شیخ رشید کی اپنی ایجنسی کیلئے اہمیت کے بارے میں باور کرایا تو وہ مزید معترض نہیں ہوئے۔1988ء کے عام انتخابات میں نوازشریف نے میری سفارش پر شیخ رشید کو ٹکٹ دیا میں نے ہی انہیں نوازشریف سے نہ صرف مالی مدد دلوائی بلکہ ایوان صدر کے وسائل سے خود بھی انہیں دو لاکھ روپے نقد اور چار عدد سوزوکی ٹرالر گاڑیاں دلوائیں جو انہوں نے کبھی واپس نہیں کیں۔ نوازشریف نے میرے ذریعے شیخ رشید کو پیغام بھجوایا کہ وہ اطلاعات کا قلمدان چھوڑ دیں انہوں نے یہ بات نہیں مانی بالآخر شہباز شریف کے کہنے پر انہوں نے وزارت چھوڑی۔ نوازشریف کے دورہ لندن کے موقع پر وہ وزیراعظم کے ساتھ ان ہی کے فلور پر مقیم تھے کہ اس دوران ایک ناخوشگوار واقعہ پیش آیا جس کی میں نے وزیراعظم کو رپورٹ دی جس پر شیخ رشید ناراض ہوگئے میرے خلاف وزراء کی ایک اینٹی لابی تیار کی مجھ پر ٹیلیفون ٹیپ کرنے کے الزامات عائد کئے حتیٰ کہ اس وقت کے چیف آف آرمی سٹاف جنرل آصف نواز کے بھی کان بھرے گئے اور میں نے ان سے مل کر وضاحت کی۔ لیفٹیننٹ جنرل( ر) مجید ملک نے نوازشریف کے بیس لاکھ روپے دبا رکھے تھے جو میری مداخلت پر انہوں نے واپس کئے۔

No comments:

Post a Comment